Voor ons als klantgericht bedrijf is het van cruciaal belang dat de bestellingen van uzelf en uw klanten/cliënten op een efficiënte en betrouwbare manier bezorgd worden. Om dit te realiseren werken wij continue aan het optimaliseren van ons fulfilmentproces. In dit artikel bespreken we wat fulfilment is en waarom wij dit zo belangrijk vinden. Ook leest u hoe wij ons proces optimaal hebben ingericht om de voordelen voor u te maximaliseren.
Fulfilment omvat het gehele proces van het moment dat u een bestelling bij ons plaatst tot aan het moment dat u onze supplementen in handen heeft.
Dit gaat om:
Dit gehele proces verzorgen we ook voor bestellingen voor uw klanten of cliënten. Op deze manier wordt u hierin volledig ontzorgd.
Een van de belangrijkste voordelen van onze efficiënte fulfilment is dat u en uw cliënten de bestellingen sneller en betrouwbaarder ontvangen.
Bestellingen worden door ons
minimaal 3 keer per week
verzonden en we werken samen met PostNL. Dit zorgt ervoor dat u uw bestelling bijna
altijd binnen 1-2 dagen ontvangt.
U wordt op de hoogte gehouden van
de status van uw bestelling
via email en u kunt de status altijd terugvinden in uw Pro-Vital account. Ook als u een bestelling voor een cliënt heeft besteld, vindt u de status en track & trace code in uw account terug.
Op deze manier dragen we bij aan een totaalservice die door veel klanten als positief ervaren wordt.
Lees hier meer informatie over het vinden van de bestelstatus.
Efficiënte voorraadbeheersing is een andere belangrijke factor bij het optimaliseren van ons fulfilmentproces. Door te laten weten welke producten op voorraad zijn, geven we u inzicht in ons assortiment en de beschikbaarheid hiervan.
In de shop ziet u bij een product vermeld staan wanneer deze tijdelijk uitverkocht is. Wanneer u dit product toch in uw winkelmand plaatst en bestelt, dan wordt dit geregistreerd als
'geplande bestelling'. Zodra het product weer op voorraad is, zullen we dit nazenden.
Ook houden we u via e-mail op de hoogte in
onze maandelijkse voorraadupdate. Hierin geven we verwachtte levertijden aan, communiceren we aangepaste samenstellingen en introduceren we nieuwe producten.
Dit zorgt ervoor dat u altijd op de hoogte bent van onze voorraad en uw bestellingen snel kan ontvangen.
Heeft u tips voor ons of vragen over ons fulfilmentproces, dan staat onze klantenservice voor u klaar!
U bereikt onze klantenservice gemakkelijk via e-mail, telefoon of what's app.
Op onze contactpagina vindt u linkjes die u direct in contact brengen met onze klantenservice.
Vond u dit interessant? Deel dit artikel via ...
Bestel een sample
Plaats een Google Review
Pro-Vital
Blogpagina