Dank u voor uw interesse in het gebruik van ons logo en andere merkidentiteitselementen in uw marketing uitingen. Om ervoor te zorgen dat ons merk op een consistente manier wordt weergegeven, hebben we enkele richtlijnen opgesteld die u moet volgen bij het gebruik van onze merkidentiteitselementen.
Logo:
Kleuren:
Lettertype:
Claims:
We raden u aan om deze richtlijnen zorgvuldig door te lezen en te volgen om ervoor te zorgen dat ons merk op de juiste manier wordt weergegeven in uw marketing uitingen. Als u nog vragen heeft over het gebruik van onze merkidentiteitselementen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Pro-Vital®
Wat is een gezondheidsclaim?
Een gezondheidsclaim is een bewering over de eigenschap van een product. Claims gaan vaak over effecten op de gezondheid.
Het is niet toegestaan om te schrijven dat een supplement van Pro-Vital of ingrediënten in een supplement een positief effect hebben op de gezondheid wanneer deze gezondheidsclaim niet is goedgekeurd door
Welke claims mogen wel?
Er zijn diverse gezondheidsclaims voor ingrediënten of producten die wel goedgekeurd zijn en dus ook gebruikt mogen worden. Alle goedgekeurde claims vindt u in de claimsdatabase van de Keuringsraad. Hier kunt u zoeken op een ingrediënten en dan worden de claims die zijn toegestaan getoond.
Gezondheidsclaims in reviews
Omdat reviews een belangrijke rol spelen bij het aankoopbesluit van consumenten worden deze reacties wettelijk gezien als een vorm van reclame-uitingen. Daarom moeten we ons aan een aantal regels houden.
We willen u vragen om GEEN gezondheidsclaims te plaatsen vanuit onze naam.
Wat mag ik wel plaatsen?
U mag wél aangeven dat u de supplementen van Pro-Vital® naar tevredenheid gebruikt of aanbeveelt. Wat u vindt van de prijs, kwaliteit, service, het assortiment of het merk in het algemeen. Bijvoorbeeld ...
Waar kan ik een review plaatsen?
Via deze link kunt u een
Google Review
achterlaten.
Ook vinden we het fijn wanneer u op onze social media kanalen een recensie schrijft.
Alvast bedankt voor het schrijven van een review. Daar helpt u ons bijzonder mee!
Dank u voor uw interesse in het gebruik van ons logo en andere merkidentiteitselementen in uw marketing uitingen. Om ervoor te zorgen dat ons merk op een consistente manier wordt weergegeven, hebben we enkele richtlijnen opgesteld die u moet volgen bij het gebruik van onze merkidentiteitselementen.
Logo:
Kleuren:
Lettertype:
Claims:
We raden u aan om deze richtlijnen zorgvuldig door te lezen en te volgen om ervoor te zorgen dat ons merk op de juiste manier wordt weergegeven in uw marketing uitingen. Als u nog vragen heeft over het gebruik van onze merkidentiteitselementen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Pro-Vital®
Wat is een gezondheidsclaim?
Een gezondheidsclaim is een bewering over de eigenschap van een product. Claims gaan vaak over effecten op de gezondheid.
Het is niet toegestaan om te schrijven dat een supplement van Pro-Vital® of ingrediënten in een supplement een positief effect hebben op de gezondheid wanneer deze gezondheidsclaim niet is goedgekeurd door
Welke claims mogen wel?
Er zijn diverse gezondheidsclaims voor ingrediënten of producten die wel goedgekeurd zijn en dus ook gebruikt mogen worden. Alle goedgekeurde claims vindt u in de claimsdatabase van de Keuringsraad. Hier kunt u zoeken op een ingrediënten en dan worden de claims die zijn toegestaan getoond.
Gezondheidsclaims in reviews
Omdat reviews een belangrijke rol spelen bij het aankoopbesluit van consumenten worden deze reacties wettelijk gezien als een vorm van reclame-uitingen. Daarom moeten we ons aan een aantal regels houden.
We willen u vragen om GEEN gezondheidsclaims te plaatsen vanuit onze naam.
Wat mag ik wel plaatsen?
U mag wél aangeven dat u de supplementen van Pro-Vital® naar tevredenheid gebruikt of aanbeveelt. Wat u vindt van de prijs, kwaliteit, service, het assortiment of het merk in het algemeen. Bijvoorbeeld ...
Waar kan ik een review plaatsen?
Via deze link kunt u een
Google Review
achterlaten.
Ook vinden we het fijn wanneer u op onze social media kanalen een recensie schrijft.
Alvast bedankt voor het schrijven van een review. Daar helpt u ons bijzonder mee!